Wednesday 21 February 2007

Πως να κόψετε το κάπνισμα..


Εδώ και δύο μήνες δεν έχω καπνίσει ούτε ένα τσιγάρο! Το λέω και το καυχιέμαι! Δεν καπνίζω..
Παρακαλάω να μου προσφέρουν τσιγάρο, μόνο και μόνο για να πω με ύφος:
"ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΩ ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"..
Τώρα θα μου πείτε..σιγά ρε μάπα! Δυο μήνες μόνο πέρασαν..άσε να περάσει λίγος καιρός ακόμη, να σφίξουν οι κώλοι και θα σε δούμε!
Εντάξει..το παραδέχομαι οτι δεν είναι πολύ..όμως η ψυχούλα μου το ξέρει!
Κάθε τρεις και λίγο το χέρι πάει σαν αυτόματο στην τσέπη για το πακέτο..Ασε τις πρώτες μέρες! Τότε που μύριζα το τσιγάρο από ένα χιλιόμετρο, σαν τα κυνηγιάρικα σκυλιά..
Τότε όμως στα δύσκολα, στις μαύρες μέρες σαν να λέμε, με βοήθησαν και οι πλάκες από τους φίλους και τα ειρωνικά τους...
Αντε ρε που θα το κόψεις!
Σε βλέπω από αύριο στον περιπτερά πάλι..
Έλα πάρε τσιγαράκι, ένα δεν κάνει κακό!
Με πείσμωσαν περισσότερο..Το πήρα σαν "εθνική προσβολή"..Σαν να με βρίζανε..Όσο πιο πολύ με προκαλούσαν να το παραδεχτώ..εγώ τόσο περισσότερο πείσμωνα..Λές ρε φίλε και όλη η κοινωνία δεν παραδέχεται οτι μπορεί κάποιος να ξεφύγει..Να σε τραβήξουν με το ζόρι πίσω..
Αμ με το φαΐ τι κάνεις; Απλά τρως συνεχώς! Όποτε το στόμα σου γλυκαίνει λιγουλάκι..εσύ του ρίχνεις οτι φαγώσιμο υπάρχει τριγύρω..Να οι τυρόπιττες, να τα κρουασάν, να οι μαρμελάδες με την φρυγανιά που δεν παχαίνει..
Με το στομάχι δεν μπορώ να πάω ..κόντρα..Η αλήθεια να λέγετε..Πήγα στα 90 κιλά από τα 80 αυτούς τους δύο μήνες, αλλά που θα πάει..θα βαρεθεί, θα σταματήσει..ε και μετά θα αρχίσει η ..επιστροφή στο παλιό βάρος..Ετσι λένε όλοι, έτσι θάναι!

Εγώ όμως το πιο σταθερό "στήριγμα" αυτές τις μαύρες μέρες της ..στέρησης, το βρήκα στην .."δημοσιότητα"! Ναι μάλιστα στην δημοσιότητα της απόφασής μου..Είπα και λέω σε όλους μετά την ..καλημέρα,καλησπέρα.. "Ξέρετε δεν καπνίζω!"..
Με κοιτάνε κάπως περίεργα βέβαια, σου λέει ο άλλος τι έπαθε αυτός πάλι ..θα σάλεψε...λες και με νοιάζει...αλλά εγώ συνεχίζω απτόητος να εξηγώ οτι δεν πρόκειται να ξανακαπνίσω! Εντάξει ρε φίλε ..άντε και κάνε οτι θες!
Ναι αλλά έτσι έμαθα να υπομένω κάθε όμορφη μυρωδιά...κάθε τσιγαρίλα από τους τριγύρω με διαπερνάει σαν να μην υπάρχω! Λέμε τώρα.. Μυρίζω πούρο και σκέφτομαι..λουκάνικο! Τόσο καλά πάει το πράμα...

Η επόμενη κίνηση λοιπόν είναι να το γράψω κιόλας.. Να το μάθουν όλοι ακόμη και στον Βόρειο Πόλο που λέει ο λόγος.. ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΩ!
Τώρα σαν να ακούω φωνές: "Και τι μας νοιάζει εμάς ρε μάπα;"..
Σας νοιάζει και μάλιστα αν δεν σας έννοιαζε έως σήμερα...τώρα όμως που διαβάσατε όλα τα παραπάνω, δεν μπορεί..όλο και κάποια φορά θα αναρωτηθείτε..τι να έγινε άραγε; Ε λοιπόν μπορείτε να με ρωτάτε!
Είναι η ύστατη προσπάθειά μου να το κόψω!!

5 comments:

αθεόφοβος said...

Είσαι στο κρίσιμο σημείο.
Κράτα γερά και μην δοκιμάσεις ξανά ούτε ένα.
Αν καταφέρεις να φτάσεις στο χρόνο θα ανήκεις στο 7% εκείνων που κατάφεραν να διατηρήσουν την διακοπή και ουσιαστικά να απαλλαγούν απ΄αυτή την κατάρα.
Τότε θα σου πω Welcome to the club γιατί το έχω κόψει εδώ και 15 χρόνια μετά από 3 πακέτα την ημέρα.

anadelfos said...

Το παλεύω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ! Δεν ξέρω για την ώρα πόσο θα κρατήσω...Είναι δύσκολο ρε γαμώτο!! Ευχαριστώ για το κουράγιο που μου στέλνεις..
Και όσο σκέφτομαι μερικούς που το κόβουν με μια κι' έξω..έτσι απλά...μου τη δίνει!

dimitris-r said...

Ανήκω στην περίπτωση ...αθεόφοβου. Δέκα χρόνια κομένο μια κι έξω... χρόνιος καπνιστής και μάλιστα με κεκτημένο με αγώνες το πρώτο μου συνδικαλιστικό οφίτσιο, ως πρόεδρος του Συλλόγου Καπνιστών στο σχολείο μου.
Έχω δέκα χρόνια να πεθυμήσω μια τζούρα.
Καλή συνέχεια!

anadelfos said...

Ρε συ Δημήτρη..ούτε να πεθυμήσεις μια τζούρα; Εντάξει έκοψες την "φυσική επαφή"..αλλά την ιδεολογική πως ρε θηρίο;
Μην μου πεις με τις συνταγές...γιατί θα γίνω ..."μη αναστρέψιμος"..

Unknown said...

Ανάδελφε και γω μαζί σου. Δεν έχω ακουμπήσει τσιγάρο εδώ και δυο μήνες. Μετά τις πρώτες μέρες που ήταν δύσκολες, το πράγμα είναι πολύ πιο έυκολο τώρα. Να έχεις πάντα στο νου σου το πείσμα που έδειξες! Και μερικές συμβουλές:
1) Αν σκεφτείς το τσιγάρο, να θυμήσεις στον ευατό σου την απαίσια και αναγουλιαστική γεύση του στη γλώσσα σου και στο πίσω μέρος του λαιμού ή την μπόκα από τους καπνούς που παρήγαγε.
2) Αν σκεφτείς το τσιγάρο, σήκω πάνω και ασχολήσου με κάτι. Μετά από πέντε λεπτά θα το έχεις ήδη ξεχάσει.
3) Επειδή έχουμε την τάση να το ρίχνουμε στο φαγητό, καθάρισε μερικά φρούτα ή λαχανικά (εμένα μου αρέσουν τα καρότα με λίγο ξύδι) και βάλ' τα σε ένα τάπερ στο ψυγείο. Κάθε φορά που θα έχεις όρεξη να μασουλήσεις, φάε λίγα.
4) Το επόμενο, όταν μου το είπαν ούτε εγώ το πίστευα αλλά έχει αποτέλεσμα: πιες νερό! Σου κόβει την επιθυμία και κάνει καλό, όσο και αν πιεις.

Γερά, το κόψιμο του τσιγάρου είναι απόφαση που δεν πρόκειται να μετανιώσεις ποτέ!!!