Saturday 24 March 2007

Η Ευρώπη γιορτάζει...Τι όμως;


Στις 25 Μαρτίου η Ευρωπαϊκή Ένωση γιορτάζει την 50ή επέτειο από την υπογραφή της Συνθήκης της Ρώμης.
Η πρώην Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα μετατράπηκε σε Ευρωπαϊκή Ένωση το 1992, φιλοδοξώντας να δημιουργήσει μια κοινότητα που πέρα από οικονομική θα αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα, το περιβάλλον, την εκπαίδευση.
Δυστυχώς, απέτυχε.
Αντίθετα, επικρατεί η αίσθηση μιας καταναγκαστικής ένωσης που συμβάλλει στην απομύζηση πόρων προς όφελος των μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών, λίγων κρατικοδίαιτων υπαλλήλων και κάποιων μεγαλοαγροτών που ασχολούνται με μονοκαλλιέργιες, βλαβερές για περιβάλλον και τρίτο κόσμο.
Τα ανθρώπινα δικαιώματα συρικνώνονται με σκληρότερους νόμους για την προσωπική μας ζωή και τα δεδομένα.
Οι συνθήκες εργασίας γίνονται ολοένα και πιο δύσκολες, πολύωρες και λιγότερο αμοιβόμενες.
Η ανεργία των νέων και των ηλικιωμένων που πλησιάζουν την συνταξιοδότηση, καλπάζει σε όλο και μεγαλύτερα επίπεδα ενώ την ίδια ώρα τα επιδόματα ανεργίας περικόπτονται. Η σύνταξη "έρχεται" όλο και πιο αργά..σε τόσο μεγάλη ηλικία που δεν μπορεί ο ηλικιωμένος απόμαχος να απολαύσει λίγη ξεκούραση, ενώ οι συντάξεις συνεχώς μειώνονται.
Το μεγάλο σχέδιο της πλήρους καθυπόταξης των λαών της Ευρώπης έχει σχεδόν ολοκληρωθεί!

7 comments:

zepos said...

Πλήρης απογοήτευση ανάδελφε..
Κιόσο θυμάμαι τα πανηγύρια της ένταξης. Γίναμε ευρωπαίοι. Την τύφλα μας! Για το σύνταγμα; Τι έγινε; Το θάψανε 'εστω και αυτό το κουτσουρεμένο σύνταγμα της ευρώπης..
Αλλά και έξω από την Ε.Ε. δεν θα είμαστε καλύτερα..έτσι;

anadelfos said...

Ούτε έξω είναι ή θα είναι καμμία ευρωπαϊκή χώρα καλύτερα, άσε που δεν θα μάθουμε ποτέ..γιατί όλες μπήκαν ή θα μπούν ή παρακαλάνε να μπούν.
Θα μου πεις τώρα, τι πάθανε όλοι και δεν βλέπουν την παγίδα.
Δεν αποφασίζουν οι λαοί, αποφασίζει μια μειοψηφία η οποία περιμένει οφέλη. Αλλά και οι λαοί, πολύ εύκολα πείθονται με την συνεχή προπαγάνδα της ενοποίησης και της μελλοντικής ευτυχίας, που όλο αναβάλλεται για το μέλλον.
Βλέπεις οτι το σχέδιο ήταν καλό από την αρχή. Χαλαρή ένωση, ανίσχυρα εθνικά και κοινοτικά κοινοβουλία, ισχυρή επιτροπή της οποίας οι οδηγίες υπερισχύουν των εθνικών νόμων, και όλα δεμένα και σίγουρα..
Για το καλό μας..

manosantonaros said...

Αγαπητέ ανάδελφε, συμφωνώ μαζί σου περί Ε.Ε.... απλώς θυμίζω (χωρίς να δικαιολογώ) ότι την εποχή που μπήκαμε φορούσαμε τα καλά μας... κάτι σαν να φλερτάρεις μετά βάλαμε την πυτζάμα μας... κάτι σαν να έχεις παντρευτεί αυτη που φλερτάρεις.

2ον ευχαριστώ πολύ που είπες την γνώμη σου για μένα στην Κωλόγρια, e-επωνύμως. Διαφωνώ με αυτούς-αυτές που μπαίνουν στο blog μου και με βρίζουν χωρίς να ακολουθούν ούτε τους στοιχειώδεις κανόνες διαλόγου.
Ρωτάς.
Απαντάω.
Ρωτάς.
Δεν γουστάρω να απαντήσω και παίρνω το ρίσκο μου.
Συμφωνείς, φαντάζομαι.
Ρωτάνε λοιπόν.
Παίρνετε τόσα στην ΕΡΤ κ. Αντώναρε;
Απαντώ:
Μάλιστα. Μεικτά.
(λες και όταν σε ρωτάνε πόσα λεφτά βγάζεις, εσύ (το β'ενικό δεν πηγαίνει σε σας) λες τα μεικτά.
Με γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια κιαι συνεχίζουν:
-Σε έβαλε εκεί ο αδελφός σου.
-Οχι!
-Να πα'να γαμηθείς. Ο αδελφός σου σε έβαλε.
-Με ποια προσόντα είσαι σ' αυτη τη θέση; Εχω δουλέψει 15 χρόνια στα μεγαλύτερα ιδιωτικά κανάλια και σε καίριες θέσεις.
-Σε έβαλε ο αδελφός σου.
-Οχι.
-Είσαι απατεώνας, γαμιέσαι, κοράκι.

Οποιος με υπερασπιστεί, είναι πουτάνα, χαροκαμένη, μπάζο, γερμανοτσολιάς κ.λ.π.
Τι να κάνω εγώ;
Σε ποιόν να παω, ότι δεν «φτιάχτηκε» ο μισθός για μένα. Είναι συγκεκριμένος και ο μίνιμουμ γι’ αυτή τη θέση, η οποία υπάρχει εδώ και ποοοοολλά χρόνια. Ετσι λειτουργεί το Δημόσιο.
Με έχει ελέγξει η Βουλή (η αντιπολίτευση).

Με ρωτάνε γιατί υπογράφω με το όνομά μου.
Αν υπέγραφα σαν Η «φαλακρή ζέβρα», δεν θα ρωτούσε ποτέ κανένας.
ΟΚ. Δική μου απόφαση ήταν.
Για να ρωτάς όμως, πρέπει να παίζουμε στα ίσια.
-Ρε τα λεφτά των φορολογουμένων!
-Ε, τι;
-Γιατί τρως τα λεφτά μας;
(Αντε πάλι από την αρχή.)

Αναγκάζομαι λοιπόν να βάζω κανόνες. (Πάει η ελευθερία της γνώμης). Για να σου απαντήσω αν τρώω τα λεφτά των φορολογουμένων, θα ποστάρεις σκαναρισμένη τη φορολογική σου δήλωση και βεβαίωση του ΣΔΟΕ ότι δεν φοροδιαφεύγεις.
Με ποια λογική εσύ εκ προοιμίου λες ότι κλέβω το Δημόσιο.
Το ίδιο λέω κι εγώ για σένα.
Οσο αυθαίρετα το λες εσύ το λέω κι εγώ.
-Αντε γαμήσου Αντώναρε. Κοράκι…

Αγαπητέ αναδελφε,
Ανοιξα το blog για να πω πράγματα που θέλω.
Εβαλα το όνομά μου για να παίρνω την ευθύνη αυτων που λέω.
Όταν έγραφα προσωπικά μου προβλήματα και την άλλη μέρα πήγαινα στη δουλειά μου, μερικές εκατοντάδες άνθρωποι ήξεραν προσωπικές μου λεπτομέρειες.
Πιστέψτε με ότι αυτό είναι πολύ πιο δύσκολο, από το να λέω αν μετα από τόσα χρόνια καριέρας δικαιούμαι έναν μισθό από την ΕΡΤ.

Θέλω να γράψω τόσα πράγματα για τον πατέρα μου, τον Αρχέλαο και τους απίστευτους τύπους που γνωρισα. Τύπους τη εποχής του Φίνου, των γραμμάτων, του ταλέντου, μεγαθήρια…
Και δεν το τολμώ γιατί όλο και κάποιο troll θα βγει και θα τσαλακώσει -όχι εμένα-… αλλά εκείνους.
Βάζω λοιπόν moderaition κανοντας την πρώτη μου έκπτωση στην άποψη μου για την ελευθερία της γνώμης.

Εβαλα το ονομά μου, επειδή πιστεύω ακράδαντα ότι στο εγγύς μέλλον (σήμερα δηλαδή) η εικόνα θα επικρατήσει στο internet.
Ποια nicknames;
Ηδη τα καινούργια pc έχου ενσωματωμένη κάμερα που ανοίγει μαζί με τα windows (κι όχι μόνο)…
Για ποια ανωνυμία μιλάμε;
Δεν φαντάζομαι να φαντάζεστε, ότι θα πιάνετε κουβέντα με κάποιον που δεν θα θέλει να δείξει το προσωπό του ή θα φοράει κουκούλα;

Αλοίμονο μας αν έχω άδικο (συγγνώμη για το εγωιστικό)… αλλά αν επικρατήσει η λογική του nickname, τότε τα εγγόνια μας θα είναι απλώς νούμερα.

Και ένα τελευταίο!
Δεν ήρθα εδώ για να περάσω ανάκριση.
Ειδικά μια ανάκριση που επαναλαμβάνεται σύμφωνα με τα κέφια, οποιουδήποτε δεν με συμπαθεί, έχει κέφια, είναι μερακλής κ.λ.π.

Αυτό το comment είναι το τελευταίο που γράφω περί του θέματος.
Όλα αυτά θα σας τα είχα στείλει σε e-mail, αλλά δεν το βρήκα.
Καλύτερα.
Δεν σας λέω άλλωστε κάτι off the record.

anadelfos said...

"Τι να κάνω εγώ;
Σε ποιόν να πω, ότι δεν «φτιάχτηκε» ο μισθός για μένα. Είναι συγκεκριμένος και ο μίνιμουμ γι’ αυτή τη θέση, η οποία υπάρχει εδώ και ποοοοολλά χρόνια. Ετσι λειτουργεί το Δημόσιο.
Με έχει ελέγξει η Βουλή (η αντιπολίτευση).
"

Αν λέγατε τα πιο πάνω λόγια ευθύς εξ'αρχής πολλά σχόλια δεν θα είχαν γίνει,,νομίζω!
Πολύς κόσμος (και εγώ) δεν μπορούμε να φανταστούμε καν το ύψος των μισθών που όπως φαίνεται ΔΕΝ είναι κάτι σπάνιο, γι'αυτό και το σοκ στο διάβασμα του μηνιαίου ποσού. Η παραπάνω διευκρίνηση δίνει ένα "μέτρο" της κατάστασης. Ενα τέτοιο ποσό μπορεί να είναι κάτι τελείως νόμιμο στην ΕΡΤ ή αλλού (όπως λέτε)αλλά δεν παύει να είναι οι αποδοχές ενός συνταξιούχου για ένα ολόκληρο χρόνο..
Η "kologria" μου είπε οτι αν δεν είσασταν εσείς, θα ήταν κάποιος άλλος. Και καλά που είσθε εσείς μια και σας γνωρίζει καλύτερα, αλλά και εσείς όπως φαίνεται, έχετε την διάθεση να "δώσετε" τον εαυτό σας (ποιητική αδεία φυσικά..) μέσω του μπλοκ. Δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω σε αυτό. Έχει δίκιο!

Δεν συμφωνώ καθόλου (και λυπάμαι) με το βρίσιμο απ'όπου και αν προέρχεται. Δείχνει έλλειψη επιχειρημάτων. (Εκτός από το αστείο βέβαια).
Συμφωνώ απολύτως με τον έλεγχο των μηνυμάτων. Θα το έκανα αμέσως αν διαπίστωνα οτι κάποιοι μπαίνουν απλώς για να με βρίσουν ή να βρίσουν άλλους..χωρίς νόημα και χωρίς σκοπό εννοώ. Θα έσβυνα βέβαια το βρίσιμο και οχι σχόλια που δεν συμφωνούν με τα γραφόμενά μου ή με την στάση μου στη ζωή για όσους ξέρουν ποιός είμαι.
Όσο για τα γραφόμενά σας στο μπλοκ, δεν μπόρεσα δυστυχώς να διαβάσω άλλα εκτός από την δραματική ιστορία της γυναίκας που πάλι δυστυχώς δεν έτυχε σε σωστό χρόνο και έπεσε "άσχημα" μέσα στον Καιάδα των αντεκλίσεων.
Η ανάγκη για επικοινωνία είναι σήμερα επιτακτική σε όλους αυτό είναι φανερό με την τρομακτική διάδοση των μπλοκς..Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε, αν και ο "πόνος" μας είναι ξεχωριστός.. Αυτή την αδήριτη ανάγκη καλύπτουν τα μπλοκς και είναι καλύτερο φυσικά από το να πάω σε ένα "ντιβάνι" να τα πω!
Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.

manosantonaros said...

Κι εγω ευχαριστώ.
Ευχαριστώ πολύ που με ακούσατε (διαβάσατε).
Εχω έναν κοντινό συγγενή, που έχει το ίδιο επίπεδο. Είναι επιστήμων - ελέυθερος επαγγελματίας. Οι δουλειές του πήγαιναν χάλια επί χρόνια.
Πρόκειται για έναν από τους πιο σεμνούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει.
Ξαφνικά μόλις το όνομα μας βρέθηκε κοντά στην εξουσία, οι δουλειές του έγιναν χρυσές.
Δεν έκανε τίποτα ο άνθρωπος...
Οι άλλοι τον πλησίασαν με την ελπίδα... (τί άραγε;)
Καταλαβαίνετε τί σας λέω;
Προφανώς και το ονομά μου βοήθησε στην ΕΡΤ. Το ερώτημα είναι αν το χρησιμοποίησα εγώ , ή το χρησιμοποιούν άλλοι.
Τελειώνοντας θα σας πω αυτό:
Εδώ και 3 χρόνια οι άνθρωποι με πλησιαζουν και μου συστήνονται:
"Καλημέρα σας, λέγομαι Τάδε και είμαι Νέα Δημοκρατία."...και μου σφίγγει το χέρι με νόημα.
Μεγάλη πίκρα, αγάπητε ανάδελφε
Μερικές φορές το πιστεύω. Είμαστε έθνος ανάδελφον... και όπως έχω πει... είμαι αδελφός του, δεν είμαι αναπληρωτής αδελφός του...
Καλησπέρες

manosantonaros said...

επίπεδο=επίθετο

anadelfos said...

Πάνε πακέτο..εξουσία+χρήμα..